nya tag.

2012-01-05 / 16:41:57 / Louise Jacobsson
Hur har året 2011 varit för dig?
Väldigt blandade känslor, har vart världens lyckligaste samtidigt som jag har vart så jävla arg och ledsen på allt. Började okej, i mitten var det grymt, och mot slutet var det strul. Men nu är det nytt år och med det menas: NYA TAG!

Bättre än förra året? Bättre och bättre. Alla år är väl bra på deras sätt. Man blir ju äldre och ser i och med det saker på annat sett. Jag har insett vilka som är mina riktiga vänner, vilka som ställer upp och jag har förstått vad det innebär med att växa upp och en sak är säker. Inte fan blir det lättare i alla fall.

Har du träffat några nya vänner? Har träffat många nya underbara människor. Så fina underbara individer.

Någonting du aldrig kommer glömma från 2011? 11 September till exempel. Den dagen kommer jag aldrig glömma.

Hur har din kärlek varit 2011? Har inte vart kär under 2011. Däremot har jag ju haft små förälskelser. Men jag och kärlek går inte precis hand i hand. Däremot har jag upplevt hur det känns att somna bredvid en person man tycker om och sedan vakna där, med honom. Känna känslan att inte vara ensam, underbart.

Har du varit kär? Nej det har jag inte. Jag har väldigt svårt för att bli kär.

Har du sagt jag älskar dig till någon? Nej inte inom kärleken i alla fall.

Har någon sagt jag älskar dig till dig? Nej.

Har du gjort någonting du ångrar? Jag gör ganska ofta saker jag ångrar. Det är lätt att vara efterklok.

Har du varit ute en hel natt? Många kvällar lite sömn. Precis som det ska vara när man är 16. Arbetslös men slänger ändå pengarna runt mig. Love life.

Har du blivit tagen av polisen? Ja.. Snutjävlar

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta könet? Haha ja, såklart jag har.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: