älskade sol

2011-04-17 / 12:54:39 / Louise Jacobsson

Jag stack ut igår ändå, det kändes så tråkigt att sitta hemma. Vi grillade, lyssnade på musik, rökte vattenpipa, myste.. Ja, en lugn trevlig kväll. Idag skulle jag ju då egentligen begett mig till Ztina, men tror inte det kommer gå, min moped står hemma hos Nathalie +nycklar & hjälm, och där hemma är det ingen som är så kommer inte åt mina saker, ska hämta dom runt tre. Sen ska jag spela tennis 4. Åh vad man har mycket att göra.. Får helt enkelt åka hem till Ztina imorgon efter skolan. Ja, nu ska jag iallafall messa den jefeln. Vi hörs!


cypern 2010. längtar som satan till italien. ska bli GRYMT




......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: