another boring thing

2011-04-13 / 19:28:58 / Louise Jacobsson
Vad heter du? Louise
I mellannamn då? Anna Viktoria
Vart bor du? Norrtälje
Trivs du där? Nej fyfan
Brukar du läsa horoskop? Noes
Har du körkort? Japp
Äger du några converseskor? Japp
Favoritdjur? Doggiiiee
Vad spenderar du dina pengar på? Fika med vännerna förmodligen
Festar du? Jadå
sprit, cider, vin eller öl?
Sprit & cider
Brukar du bli för full? Näjp
Antal kuddar i sängen? 3
Kan du baka bullar? Nejp
Mc donald's eller burger king? BK's
Är du allergisk mot något? Katter
Äger du ett busskort? Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Helst blå
Vad åt du till frukost? Macka
Hur ser du ut idag? Uppsatt hår, jeans, magtröja, cervinia tjocktröja 
Har du haft sex idag? Noes
Nästa mål i ditt liv? Bli fett jävla snygg i kroppen
Vad såg du senast på tv? The big bang theory
Hur svarar du i mobilen? Hallå, fast.. beror ju självklart på vem som ringer
Vem ringde du senast? Vet inte
Vad sa den du ringde? No idea
Antal timmar sömn inatt? Vet inte
Sov du ensam? Ja
Vad innehåller din favoritnattmacka? Öööhöhöööö


Senaste person som:
Sov i din säng: Jag & Milli
Såg dig gråta: Pappa
Fick dig att gråta: Privat
Du delade en drink med: Det vet jag inte
Du gick på bio med: Erik & Nathalie
Du gick på stan med: Mamma
Skällde på dig: Typ.... .. .. .... Vet inte?
Skickade ett e-mail till dig: Vet inte


Har du någonsin:

Sagt "jag älskar dig" och menat det? Jarå
Bråkat med ditt husdjur? Jarå
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? I stort sett


Saker:

Tar du droger? Aldrig i hela mitt liv
Dricker du? Ja, inte konstant men, för antar att frågan var menad mot alkohol.
Vem är din bästa vän? Nathalie
Vad är du mest rädd för? Det kan jag inte svara på
Vilka kläder sover du i? Trosor
Vart vill du gifta dig? Vet inte ens om jag vill gifta mig



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: