blood diamond

2011-04-24 / 00:02:17 / Louise Jacobsson
Har tittat på film med min fina familj, däremot var inte filmen så himla fin kanske. Mest hemsk men ändå väldigt bra. Har tjockat i mig massa godis också som jag inte ens var sugen på, till och med pappa sa det, att jag bara åt för att det stod där så det slutade med att jag åt en banan och drack vatten istället, men lika bra det antar jag! Nu sitter jag i min ensamhet i soffan och chillar. Alla har gått och lagt sig, man kan väl säga att jag sitter i min säng också eftersom att jag ska sova här inatt. Orkar inte förklara varför, men vi är många i vårt lilla krypin så det blev bäst så med tanke på att jag inte kan sova med folk som snarkar eller låter över huvudtaget. Aja, ingen jävel lär väl läsa det här, dessutom är nog de flesta ute och festar. Hoppas ni haft en super bra lördag! POK
Lägg märke till att mitt öga ser grönt ut på bilden.. Skumt hur mycket lite ljus kan göra, har ju isblå ögon.. Coolt!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: