det är lätt att man glömmer att stanna

2011-04-30 / 00:43:27 / Louise Jacobsson
Kom precis hem från en kul kväll i Söderbykarl, massa dans och massa roliga människor. Det kan inte bli så mycket bättre faktiskt. Vi kom dit runt åtta, men det mesta drog igång vid nio. Dansade som sagt galet, inte hela kvällen men en del av den och skrattade så att magen gjorde ont. På vägen till Norrtälje somnade jag nästan mot Ladji och när vi var på station missade Alexander stockholmsbussen, som tur var hoppade Ladji av. Får hoppas på att dom kommer hem, haha. Imorgon är det som sagt valborg, det ska bli riktigt kul faktiskt även fast jag inte riktigt vet vart vi tar vägen efter att vi ätit hos Moa, men vi får helt enkelt se vart kvällen tar oss!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: