dj's these days they wanna be rockstars

2011-04-03 / 14:11:07 / Louise Jacobsson
Hej. Idag är det en bättre dag, helt ok liksom. Lyssnar på musik och chillar galet. Igår var jag ju som sagt med Johan, trevligt att träffa den pojken, som vanligt! Idag ska jag lira tennis med pappa, ska bli riktigt kul, har inte spelat på ett tag nu.. Så, alltid lika kul att spela! Sen ska vi in till odenplan och käka på BK's, i samma veva hämtar vi hem Linnea. PUSS
weezy <3



......Kommentarer


ztina

jag måste bara fråga, har han snor i näsan?

2011-04-03 @ 21:48:42






Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: