ey, what the hell

2011-04-06 / 17:09:33 / Louise Jacobsson
Har vart en liten stund med Ztina, det var meningen att vi skulle plugga fysik men det liksom glömdes på något vis bort. Dagen idag har vart helt okej, teknik provet gick ganska bra ändå och har börjat på mitt projekt arbete i engelskan. Nu snart ska jag sticka iväg och träna, efter det blir det mat, dusch och säng.
-
Imorgon ska jag träffa Johan, han ska äntligen fixa min brumbrum. Åh. Hihi!



......Kommentarer


ztina

vi är så charmiga.

2011-04-06 @ 17:40:07






Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: