goodie

2011-04-23 / 00:58:01 / Louise Jacobsson
Vart med Johan hela kvällen, bara tagit det lugnt och tittat på film. Sjukt hur han orkar stå ut med mig då jag får mina små ryck, sitter och garvar åt absolut ingenting och sen helt plötsligt kan jag bli hur dryg som helst.. Men han är bra, Johan. Jag tog moppen hem och steg innanför dörren vid kvart över tolv kanske? Då sitter det 5 vuxna människor i vardagsrummet som har djupa diskussioner, kan bara innebära en sak: familjen Jakobsson har druckit för mycket. Hur som helst ligger jag i sängen nu, en viss person ville att jag skulle sova hos honom inatt, men nej.. Ibland är killar bara, konstiga.. Nog om det. Det börjar bli för långt! Vi får helt enkelt höras imorgon. Sov fint!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: