got the body of a godness

2011-04-22 / 17:45:56 / Louise Jacobsson
Ska troligen träffa Johan ett tag innan maten idag, sen efter maten får jag se om jag träffar han igen eller om jag hittar på någonting annat. Har en halv ful dag idag också, känns ju härligt!!!! Eller? Ne men vad gör man. Det är bara att le och vara glad, säga till spegeln att fan vad snygg jag är typ tusen gånger om så kanske jag till slut blir det? Imorgon är det tydligen fest också, får se om jag går eller inte, har inte bestämt mig än.
Åh juste, om ni inte har missat det...... JAG HAR LOV!!!!!!!!!!! WiHoooo



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: