HAHA. du är så jävla pinsam

2011-04-07 / 12:01:13 / Louise Jacobsson
Blev en hemma dag idag, hade ont i halsen imorse (lame att stanna hemma då, jag vet) och träningsvärk som satan +att inte något viktigt var i skolan idag, så bättre att vara hemma då och ladda till nationella imorgon. Väntar mest på att klockan ska bli 4 så att Johan kan komma hit och fixa min söta BrumBrum, ifall han lyckas ska jag åka årets första sväng med honom.
tillägnad till skolan <3
-
Vi får se hur det blir med combaten idag, ifall jag orkar stå på benen så går jag.
Men det återstår att se! HÖRS. nu ska jag glutta film.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: