halvt tillbaka

2011-04-12 / 14:16:34 / Louise Jacobsson
Jag börjar komma tillbaka mer och mer. But, i've still got nothing to tell you. Känner mig mer och mer stabil dessutom, låter som att jag är mentalt sjuk, men.. det är väl alla tonåringar någon gång i deras tonårsliv, eller hur? Hur som helst, imorgon ska jag till skolan. Det är dessutom nationellt prov i engelska, sista delen nu. Engelskan har ju gått väldigt bra hittills så kan inte se att det kommer bli något problem alls med den delen.
Tror jag ska gå på combat pass ikväll i alla fall. Det var allt för länge sen jag träna, börjar känna mig äcklig. Typ? Konstigt att man känner sig äcklig för att man inte tränar, men.. it's a lifestyle you know..



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: