huddinge

2011-04-16 / 18:32:38 / Louise Jacobsson

Gårdagen var över mina förväntningar, vi hade så jävla kul. Min korv blev iförsig väldigt misslyckad så jag delade med mig av halva till Linus, men han åt den så fint så. I början var vi rätt få, men senare mot kvällen var vi runt 30 pers, en perfekt kväll var det. Det var riktigt länge sen jag hade SÅ kul. Somnade med Daniel, Nathalie & Erik.

Idag har vart en helt okej bra dag! Seg - ja. Dock inte bakis, blir inte det särskilt ofta. Har käkat bakismat ändå, pizza och cola. Dock måste jag säga att Norrtälje har sjukt mycket godare pizza än Huddinge. Men, det var riktigt härligt att komma från den här staden. SÅ TRÖTT. Nej, nu ska jag snart äta! Caspar, Doni och några skulle grilla ikväll, de undrade ifall jag ville med. Men helt ärligt stannar jag nog hemma ikväll. Det känns som att jag behöver det.


Bilden är från 2009 tror jag. Hemma hos Nathalie min elskling.




......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: