i guess i just got lost

2011-04-08 / 18:20:27 / Louise Jacobsson
snygg chey? eller?
-------
Gick hem idag direkt efter nationella, är så jävla trött så att jag inte vet vart jag ska ta vägen förstår ni. & sen ligger det självklart lite annat bakom, lite private stuffs. Hur som, när jag kom hem pluggade jag lite fysik, cred till mig! Efter det gjorde jag pannkisar, hängde på facebook och kollade på "Happy feet" som är en otroligt gullig film! HIHI. Ikväll blir det godis & chips, ska ligga i soffan hela kvällen och bara njuta av att umgås med familjen. Behövligt.

Vi tänker på dig, gammelmormor. Det är dags.
jag älskar dig, det har jag alltid gjort & det kommer jag alltid att göra <3



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: