i need this

2011-04-14 / 21:42:07 / Louise Jacobsson
Imorgon bär det av till Huddinge med några snygga filurer. Drar hem till Nathalie direkt efter skolan och antar att vi ska träffa Hanad rätt snabbt därefter. Sen blir det att fixa sig, ta bussen till Stockholm och sen.... Feeezt. Ska bli hur härligt som helst, vi ska grilla, mysa och ha riktigt kul med musik och fina vänner. Just nu är mitt liv på topp, till skillnad från igår, känner verkligen att jag behöver sånt här, sånt här och träning. Det är livet. ÅH. Nu ska jag planera lite grejer med min allra finaste vän, ni bör veta vem det är vid det här laget så säger inga namn. PYSS
fint badrum i bakrunden.... HEHE



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: