i'm from a place that's hotter than hell

2011-04-20 / 21:28:55 / Louise Jacobsson
suddi

Var i Stockholm idag med klassen +9A. Vi var på Armémuseet. Kan inte påstå att det var så lärorikt eller kul direkt men satt mest utanför, eller jag satt inte, jag sprang runt och fota. Haha. Är klassens egna paparazzi! Eller något..... När jag kom hem så pluggade jag lite kemi, sen stack jag iväg på gladiator pass, kom hem svettig som satan och tog en dusch. Nu sitter jag här igen och pluggar kemi. Fan, mååååste sätta mvg. HEJRÅ



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: