i'm not going nowhere

2011-04-23 / 20:46:21 / Louise Jacobsson

1. Har du varit kär någon gång?

2. Är du kär just nu?

3. Tycker du att det är okej med homosexualitet?

4. Hur gammal var du när du fick din första kyss?

5. Har du någon gång varit otrogen?

6. Skulle du kunna tänka dig att vara ihop med någon yngre?

7. Skulle du kunna tänka dig att vara ihop med någon äldre?

8. Har du någon gång snott någon annans kille/tjej?

 

1. Jag vet inte vad kär egentligen innebär. Men, jag antar att jag har det, om att vara kär är att man tänker på den personen hela tiden, om man ser personen stannar hela världen upp förutom hjärtat som slår fortare, om det innebär att man blir så glad att man nästan spricker så fort han hör av sig. Om det innebär att man bara vill vara nära honom hela tiden, och att man vill lägga sig ner och bryta ihop om man ser honom med någon annan. Isåfall så ja, då har jag vart kär.

 

2. Nej jag är inte kär. Möjligtvis i kärleken, men annars. Nej.

 

3. It's okey to be gay. Jag tycker det är fullkomligt okej. Varför skulle det inte vara det? Kärlek som kärlek. Sen kan jag väl inte påstå att jag njuter av att se två killar/tjejer sitta och kladda på varandra. Men det gör jag iförsig inte när det är en kille och en tjej heller. Såå..

 

4. Jag vet inte. Min allra första kyss som betydde någonting för mig fick jag när jag var 14.

 

5. Nej

 

6. Kärlek har ingen ålder direkt enligt mig, om jag skulle bli kär i någon som är yngre än mig skulle det nog inte hindra mig. Men däremot tror jag inte att det skulle bli så för tillfället, med tanke på att vi tjejer ligger lite före i mognad (inte alltid, men oftast) än vad killar gör.

 

7. Som sagt, kärlek har ingen ålder. Däremot tror jag inte att det skulle funka med en allt för mycket äldre kille nu eftersom att vi då skulle vara i helt olika stadier i livet.

 

8. Jag tycker inte att man kan "sno" någon annan. Med tanke på att den andra personen alltid har ett val. Men, nej jag har inte raggat på eller "tagit" någon annans kille. Vad jag vet.




......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: