it's time to make my way

2011-04-05 / 16:16:50 / Louise Jacobsson
Sådär, ännu en skoldag avklarad. Har chillat galet i soffan ett par timmar och nu ska jag plugga teknik. Har också pratat med mamma om systemkameran jag vill ha, jag, Clara och Ztina var inne på expert och då hittade jag min bebis. Jag, mamma och pappa ska ner i helgen och titta på den. Åh så fin den är, ge mig nu!!
Har förövrigt bestämt helt och hållet vad jag vill ha från Linnea, min kära syster.. och även av farmor och farfar, nej nu är det slut med att bara önska sig pengar. ÅH jag vill fylla år NUUU.. Hur som, nu måste jag plugga teknik. Har ju tyvärr prov imorgon. Usch.



......Kommentarer


linnea sis

Kanske bra om du säger till mig också vad du vill ha? haha

Och hur ska du ha råd med en systemkamera? :o

2011-04-06 @ 00:12:53






Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: