i've got my pride

2011-04-21 / 12:50:41 / Louise Jacobsson
Håller på att ladda ner musik till min Ipod. Ska ha en träningsspellista som jag för övrigt ska lyssna på idag när jag tränar. För lite halsont har aldrig hindrat mig för att åka ner till gymmet. Nej det blev alltså ingen skola för mig idag, dels för att jag har ett kemi prov som jag inte alls har lust att göra och sen för att jag faktiskt inte kunde prata imorse. Så istället blir det antingen 2 timmar nu på gymmet, eller en timme och sen en till ikväll. Det återstår att se! Blir dock bara styrka eftersom att jag annars kan överanstränga mig och ja, blabla..
Remember; pain is temporary, beauty lasts forever.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: