liiiistaaaaa

2011-04-21 / 22:08:15 / Louise Jacobsson
Smeknamn?
Lurre, Lollo, Lus
Favoritmat? Grillat!
Det första du gör när du vaknar? Somnar om....
Vilka kan du lita på? Min familj
Vilka kan du verkligen inte lita på? Jag vet inte..?
Bästa artisten? Oj vad svårt, älskar Lil Wayne. Men Micheal Jackson kommer alltid vara kung.  
Gillar du skolan? Ja, ibland. 
Vilka bloggar läser du? Vännernas, storbloggarnas, lite randoms hit å dit.
Skönaste klädesplagget? Trosor & stooooooooor tröja
Bästa filmen? Finns många, The Notebook är en favvis.
Dricker du kaffe? Never ever..
Allergi? Katter, hästar, vissa hundar och pollen
Vad är klockan just nu? 21:55
Senaste smset i inkorgen: Precis ;) synd att du ska kolla tv då ;)<3
Godaste läsken? JUL/PÅSKMUST
Prata i telefon eller smsa? Beror helt & hållet på, men jag föredrar att prata.
När grät du senast? Jag kommer inte ihåg
Vem tänkte du senast på? Hemliz
Senaste låtan du lyssna på? Worst part is over
Hur många MVG? 1, kanske får 2 i slutbetyg.
Har du ont någonstans just nu? halsen, å lite i huvet
Snyggaste tjejen du vet? Oj, Adriana Lima är förjävla snygg med tanke på att hon fött 2 barn...
Snyggaste killen? Channing tatum!! 
Vill du ha barn? Japp när jag blir äldre
Vill du gifta dig? Det vet jag inte
Vad står det i det tionde smset i din inkorg? Hej neger :)<3
Vad finns i din bakficka? Har ingen bakficka
Har du åkt ambulans? Nepp
Vad ser du om du kollar till höger? En hylla typ
Vad ska du göra när du är klar med listan? Sova tror jag
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja, det gör jag väl
Vad ska du göra om exakt en vecka? Tagga inför valborg!
Vad ska du göra närmaste lördagen? Jag vet inte, har ingenting bestämt
Röker du? Nepp
Dricker du? När jag har lust, alltså inte särskilt ofta
Knarkar du? Nepp
Favoritfärg? Svårt.. Så jag vet inte
Favoritserie? The big bang theory. Älskar Sheldon<3<3<3<3
Är du en solariumtorsk? Näpp, jag var förut.. Men inte nu längre
Vinter eller sommar? Sommar!!!!!!!!!
Hur många jackor äger du? Det vet jag inte
Gillar du att vara ute i regnet? Ibland är det rätt mysigt faktiskt
Favoritdjur? Hund helt klart
Vad har du på dig idag?
Gråa apfula tights, rosa apful tröja & tjocktröja från Cervinia/Italien
Har du kramat någon det senaste dygnet?
Milli <3<3<3<3
Har du pussat någon det senaste dygnet?
Milli <3<3<3<3
Har du för frisyr?
Kråkbo? typ...
Har du husdjur?
2 hundar
Har du kysst någon och sedan ångrat dig?
Jeppjepp
Vad har du ätit senast?
Pommes
När vaknade du i morse?
11:40
När skrattade du senast?
Åt Sheldon... :)
När gjorde du senaste något du egentligen inte ville?
Öööh. Jag vet inte
När fick du ditt senaste sms?
Typ, 1 timme sen?
När är du född?
1995
När tog du studenten?
Har inte tagit den än
Vem kramade du senast?
Papi
Vem pratade du med i telefon senast?
Jag vet inte, Nathalie typ?
Vem skulle du vilja se ut som?
Jag är rätt nöjd faktiskt.. Fast skulle förstås inte skada om man var lite brunare..
Vem fick du present av senast?
Donno
Vem gjorde dig arg senast?
Det vet jag inte heller 
Vem sjunger det du lyssnar på nu?
Lyssnar faktiskt inte på någonting just nu, konstigt nog
Vem bor du tillsammans med?
Mami, Papi, Sis, Milli & Fia
Vem vill du kyssa nu?
Hehehe... Nämen, det vet jag inte riktigt..
Vem spelade du tv-spel med senast?
Oj det var alldeles för länge sen, typ Caroline?
Vad väljer du, glass eller godis?
Godis!
Vad väljer du, morgon eller kväll?
Kväll!
Vad väljer du, julafton eller födelsedag?
Födelsedag
Vad väljer du, katt eller hund?
Hund
Vad väljer du, hallon eller blåbär?
Blåbär
Vad väljer du, sova eller sex?
Sova atm
Vad väljer du, sola eller bada?
Bada är roligare..
Kan du laga mat?
Kan kan jag väl, frågan är om det blir gott..
Kan du göra volter?
På trampolin åshit
Kan du köra bil?
Det vet jag inte
Kan du ditt eget mobilnummer?
Japp!
Kan du säga hur många du har på msn?
441
Kan du säga vad klockan är?
22:07



......Kommentarer


Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!



2011-04-23 @ 15:23:23






Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: