love is not a fucking number

2011-04-03 / 21:36:20 / Louise Jacobsson
Söndagen har vart bra, bra för att vara en söndag dvs. Jag är egentligen helt slut men min kropp vill inte riktigt röra mig mot toaletten för att borsta tänderna, inte än. Hur som, har fortfarande världens inspirationsbrist, vet inte alls vad jag ska skriva. Har tappat mitt intresse för att skriva texter också, men det är väl för att jag inte har något att bygga på längre, inga känslor som jag vill få ut. Kanske det som gör att jag är så trött på bloggandet, det var som en dagbok. Fick skriva av alla äckliga känslor, allt som handlade om en enda person, en person jag inte känner så för längre. Fan, är det meningen att man ska bli "ledsen" för att man inte är olyckligt kär längre?



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: