man slutar aldrig bry sig

2011-04-17 / 22:42:06 / Louise Jacobsson
Jag har så mycket jag vill ha ut just nu, men finner inga ord. Därför säger jag godnatt,
jag återkommer imorgon med mer genomtänkta åsikter. Det skulle bara bli så himla fel nu.

Det ända som är riktigt bra nu är att jag inte ens har lite ångest att gå till skolan imorgon, det känns bra. Trots att jag har 20 sidor kvar i boken jag borde ha läst mer i & trots att vi har matte prov imorgon som jag egentligen inte ens är helt hundra på vad det handlar om så känns det bra. Det känns helt okej. För trots allt, älskar jag mitt liv. För tillfället är det ingenting jag vill ändra på. Ingenting.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: