ntc

2011-04-22 / 11:01:19 / Louise Jacobsson
Har precis duschat efter ett ganska lugnt gym pass, körde endast armar och mage idag och lite rygg. Anna-Lena visade mig några nya magövningar med vikter och en med medicinboll. Ska bli skitkul att börja köra med lite tyngre grejer, ska också börja träna ryggen ännu mer. Ska ner imorgon bitti igen, det är en super bra början på dagen! Tyvärr kan jag ju inte köra någon kondition dårå eftersom att min hals sviker mig.. Men när den mår bra igen ska jag börja gå ut och springa! Härligt. Klockan är redan 11 så ska börja fixa i ordning mig för en lunch på Åtellet.
Vi hörs senare. Puss mina fina läsare.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: