parkmys

2011-04-25 / 13:21:11 / Louise Jacobsson
Idag blir det förmodligen parken med fint folk, vattenpipa och musik. Hur härligt är inte det? Vädret är ju tiptop också, love it! Kanske ska berätta lite om vad vi gjorde igår, en jävla massa cyklande blev det i alla fall. Jag orkar inte berätta vilka som var med, för det skulle bli för många namn, men härligt folk var det! En mobil tappades bort, men hittades som tur var! Jag, Isabella, Linette och Nathalie cyklade till hemmakväll, köpte cola, chips, godis ja massa gott! På vägen dit träffade vi på Hugo, som var lagom full. Sen träffade vi också på Johan som cyklade runt vid kryddan! John kom och hälsade på oss vid elden också och lite senare kom Anton med sin flickvän. Kul att träffa dom igen! Vid tio eller något stack jag, Isabella och Nathalie upp till statiol och köpte cola! Fyfan vad jobbigt det var att cykla så långt, men det gick bra i alla fall! Alla drog rätt tidigt igår, hoppas på att det blir en lite längre kväll nu ikväll, faktiskt.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: