please leave when i'm still strong

2011-04-02 / 20:23:53 / Louise Jacobsson
Ska snart börja fixa iordning mig en aning, känner mig inte så jävla snygg just nu om man säger så. Saknar att ha en kamera också, verkligen. Höll på att göra en jävligt dum sak igår, men som tur var tog jag mitt förnuft till fånga och sket it.
Ikväll ska jag som sagt träffa Johan, ska hjäpa honom att vara hundvakt åt en liten valp, sötipötiplutt! Som sagt, vid sånna här tillfällen önskar jag att jag hade en kamera. Ett låttips ska ni få också innan jag lämnar er,
When I find you - Joshua Radin



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: