she don't want the world

2011-04-06 / 20:35:17 / Louise Jacobsson
Jag är helt jävla död. Min kropp är helt utpumpad, men ändå är det så jävla härligt! Gladiator var till och med värre än vad jag trott, eller, värre är väl fel ord. JOBBIGARE! Men fy i helvete vad kul det var, vilket jävla gäng. Pepp.Pepp.Pepp! Vi får väl se om jag ens kan stå på benen imorgon, vilket jag hoppas på med tanke på att det är beeptest och jag kommer både ha träningsvärk uta helvete och ont i halsen, men fan vad jag ska köra.
vad kan jag säga? engelska lektion, inget att göra, med ztinas mobil. då går det som det går!
& juste... bjuder som faaaaaaan
Tomorrow kommer som sagt Johan hit, sen strax innan sju drar jag till gymmet och kör combat.
I helgen blir det träning och plugg typ. Kul helg? Nä, men behövligt? Ja.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: