jag tror mitt hjärta blöder

2011-04-21 / 19:53:44 / Louise Jacobsson
"Jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv"
Känner av träningsvärk i benen, skulderbladen, armarna och hoppas på att få lite värk i magen också. Ska upp halv nio imorgon för att dra till gymmet. Ni undrar säkert varför jag ska upp såå tidigt men det är för att jag måste vara på gymmet när dom öppnar vilket är halv tio. Min farmor, farfar och min farbror kommer imorgon vid 12. Har inte träffat min farbror sen december så ska bli toppen! Saknar honom så. Nä, jag har inte något mer att berätta för er faktiskt. Ha en fin kväll! Min blir nog rätt tidig..



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: