statistik

2011-04-28 / 14:10:39 / Louise Jacobsson

Statistiken rusar uppåt, hur underbart är inte det? Hur som helst, väntar på att Nathalie ska duscha klart och på att Orreborre ska svara på mitt sms. Har en sak jag vill fråga honom också, men vet inte hur... Tyvärr kan jag inte dela med mig av vad det är jag vill fråga, men ja. Det var snack om tältning ut mot roslagsbro idag, men jag orkar inte tälta, så jag bangar på det. Istället får vi se vad jag hittar på, om Nathalie hänger på dom andra eller är kvar med mig här.

Ett stort grattis till Isa Maqiteva som blir 16 barre idag!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: