tennis +storstädning

2011-04-17 / 22:07:27 / Louise Jacobsson
Vill inte visa er mer av hur mitt rum såg ut innan städningen, det var som att det hade vart en orkan i mitt rum, eller som att tredje världskriget hade brutit ut.. Men nu är det fint! Har dock inte några efter bilder.
En del av den översta delen i min garderob - innan
Samma del av den översta delen av min garderob - efter
Tennisen var extra skön idag. Med tanke på att jag var väldigt otaggad innan kanske ni undrar hur jag kan ändra åsikt bara sådär? Jo, jag var på piss dåligt humör, lirade tennis - fick ut aggressionerna i slagen. Underbart, gick riktigt bra att spela. Tennis isn't only a sport, it's a lifestyle too.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: