this is what you get, for now

2011-04-11 / 19:50:01 / Louise Jacobsson



KÄRLEK

1. Är du singel nu? Ja

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Jag har aldrig haft ett långt, men.. klart..

3. Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? - Ja, eller nej, eller jag vet inte

4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nja, det tog ett tag innan jag ångra mig

5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Ja

6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Yepp, hemskt men sant

7. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Jaa

8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Det med

9. Sparat något från ett gammalt förhållande? - Yepp

10. Somnat gråtande pga kärleken? Yez zir

11. Varit på en blind date?

12. Varit på en vanlig date?

13. Var det trevligt? - -

14. Har du lätt att bli kär? Nej

15. Har du någonsin varit kär? Jag tror det, eller vad innebär det att vara kär?

16. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? - Yepp


KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? Ja

2. Är du ofta med dina vänner? Jodå

3. Vad brukar ni hitta på? Allt möjligt, från små saker till stora

4. Bästa minnet med nån vän? Kan jag inte välja ut

5. Säg namnet på någon riktigt bra vän? Nathalie

6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? De enda som verkligen har sett MIG, är nog Caroline & Nathalie

7. Har du hatat din bästa vän? - Nej

8. Litar du på din bästa vän? - Yepp

10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Ja

11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Ja

12. Vart bor din bästa vän? - N-town and Mörby

13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? - Haha, skitsnack <33<3<3<3<3<3 eller?

14. Har du ljugit för någon kompis någongång? Ja

15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Ja

16. Ljuger du för dina vänner ofta?

17. Vilken kompis var du senast med? Nathi

18. Ställer du upp för dina vänner ofta? Ja det gör jag

19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Ztina, Henki, Rasmus & Clara

20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Moa & Caroline


SISTA SOM

1. Du fick en puss av? Johan

2. Sov med dig i samma säng? Nathalie

3. Du delade ett riktigt skratt med? Nathalie tror jag

4. Du gick på bio med? Nathalie & Erik

5. Du höll i handen? Hm, Johan det med säkert. Om man inte räknar med kompisar

6. Du gick på stan med? Mamma

7. Du delade en pizza med? Isabelle & Lovisa

8. Du ringde? Vet inte

9. Skickade ett sms till dig? Orkar inte titta

10. Du kramade? Vet inte

11. Gjorde dig lite besviken? - Nathalie

12. Gjorde dig mycket besviken? - No comments

13. Du skrev med på msn? - Ingen idag

14. Du snackade skit om? Hehheh, ska vi inte skriva ut här ;)




......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: