training

2011-04-05 / 20:37:30 / Louise Jacobsson
Träning är seriöst den bästa medicinen mot dåligt humör, fyfan vad glad jag blir av att träna! Vill bara mer mer & mer, men får inte slita ut kroppen helt eftersom att jag och pappa ska köra stenhårt gladiator pass imorgon. Har aldrig kört det förut men med tanke på att det är Nicklas som har passet kan jag bara tänka mig hur jobbigt det kommer vara. Jag längtar. Hihi!
Linne från H&M
Träningsbyxor från Adidas
Såhär såg jag ut idag, på Body Combat passet. Älskar när Linda kör. Så jävla kul!

När jag ändå är igång kan jag ju berätta vad jag hade på mig idag, så här kommer en bild!
T-shirt - Ginatricot
Jeans - Weekday



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: