life is what you make it

2011-04-26 / 23:39:51 / Louise Jacobsson
Knazigt att min statistik jämt går uppåt när jag inte bloggat lika aktivt.. Kanske om jag slutar blogga helt så får jag flera tusen läsare? Haha. Igår kväll var en riktigt mysig kväll. Låg och sola hela dagen sen på kvällen stack jag och Nathalie iväg till Pak där det bjöds på mat och andra trevligheter, bland annat studsmatta, musik och trevliga människor. Det enda som saknades var vattenpipan..
-
Ikväll har jag suttit nere i parken med några brudar +Bagge. Fast nu för tiden räknas nog Bagge mer som en av oss brudar med tanke på att han nästan hänger mer med oss än med the boys. Hur som helst körde vi "så ska det låta" i några minuter sen böt vi till någon annan lek, som jag inte riktigt vet vad den hette. De flesta drog rätt tidigt så jag, Nathalie och Katja satt kvar och snackade om sommarn. Danmark t.ex, och sen valborg dårå självklart! Vi räknade också ut att det bara är dryg 21 skoldagar kvar nu. HUR HÄRLIGT ÄR INTE DET?!
Älska livet <3<3<3<3
Bilder från igår:

Dagens klädsel :
Tröja - Marc by Marc Jacobs. Shorts - Lee
Glad ofixad tjej!
Kvällens klädsel :
Tröja - H&M. Jeans - Weekday. Skärpet är Nathalies
Jag & Katja hos Nathalie
Jag hos Pak



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: