what if there's no tomorrow?

2011-04-05 / 23:19:32 / Louise Jacobsson
Har precis tittat på en dokumentär om Charlie Sheen. Herregud säger jag bara. Men tack vare det vet jag exakt vad mitt projekt arbete på engelskan ska handla om. Kommer bli grymt, winning! Som Charlie skulle säga. Hur som, mitt humör går upp och ner hela tiden, jag känner mig jätte glad ena sekunden och nästa blir jag irriterad på alla som talar till mig eller rör vid mig. Jag deppar ner mig för ingenting och nästa sekund är jag jätte glad. Jag vill skrika ut allt hat jag känner mot vädret när det blåser men när det är vindstilla hatar jag det också. Är det de som kallas vårdepression? Jag vet inte. Hur som helst så ska jag fan i mig träna bort de här hemska humörsvängningarna. Som sagt, finns ingenting som botar bättre än svett, mumma.
jag skulle i alla fall inte säga nej.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: