ye

2011-04-21 / 22:43:33 / Louise Jacobsson
Det har varit så himla mycket mage mage mage i min blogg, det finns ju faktiskt andra delar av kroppen som det går att träna. Jag fokuserar ju då mest på rygg, armar & mage när jag är på gymmet. Så, varför inte visa en bild på hur det ser ut nu? Jag vet inte precis hur vältränad jag vill ha den, bara inte för. Lite mer muskler kan man ju bygga på, men vältränad rygg är mer en killgrej, åh gud, det är vrål snyggt! Så killar.... TRÄNA RYGGEN!!! Alltså axelpartiet också. Sexyyy.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: