you are a superstar

2011-04-19 / 21:04:29 / Louise Jacobsson
Bilden är tagen av Sara Nyberg.
-
Var som sagt militär på volleyboll turneringen +spexfotot. Är fortfarande arg för att jag har raderat alla jävla bilder.. Men vad gör man? Jag får helt enkelt ta med kameran till Stockholm imorgon, tyvärr blir det ju då inte lika roliga bilder. Men det kan jag inte göra någonting åt.
-
Ikväll har jag vart med Nathalie, vi åt gott och satt och snackade om massa saker.
Bland annat valborg! Åh vad härligt.. Nej, nu ska jag återgå till mitt. Ett + är ju att vi har sovmorgon imorrn, ejzum!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: