your arms feel like home

2011-04-10 / 22:23:59 / Louise Jacobsson
vänskap-


vad heter din bästavän?- Nathalie
vem var du senast med?- Nathalie
vem ringer du när du är riktigt ledsen?- Ingen faktiskt
har du förlorat en vän under 2011?- ja det har jag, eller, det hände nog innan 2011..
är du med någon just nu, isf vem?- nej
vad hette din första kompis utanför släkten?- det vet jag inte
vem utav dina kompisar vill du träffa just nu?- just nu, är jag nog helst själv
vem snackade du senast i tfn med?- Nathalie
vem utav dom fick du senast sms av?- Oscar

kärlek-

är du kär?- nej 
vad heter han isf?-
har du kille?- nej
vad hette din första kille?- anton tror jag de var? eller jag vet inte.
hur många gånger har du varit riktigt kär?- kan inte svara på de
har du sagt att du älskat någon, fast inte menat det?- ja
älskar du någon just nu?- nej
har du gråtit över någon du inte kunnat få?- yepp
har du kramat någon?- aa
har du pussat någon?- såklart
har du hållt någon i handen?- ja
har du hånglat med någon?- ja
har du strulat med någon?- ja
har en kille tagit på din bh?- ja
har en kille tagit på dina trosor?- ja
har en kille tagit på din mage innanför kläderna?- ja
har en kille sagt face2face att han älskar dig?- ja

mobil-

vem ringde du senast?- Nathalie
vem ringde dig senast?- Patrik
vad står det i ditt senast sms&vem är det ifrån?- okej trevligt :) var på fest i fredags och igår var det utgång :) /oscar
vem skrev du senast sms till& vad stog de?- haha ajdå :p till Philip
vad har du för mobil?- nokia c3-00
vilken färg?- rosa
hur många kontakter har du?- venne

familjen-

hur många är ni i din familj?- 4
vad heter dina syskon?- Linnea
har du en storasyster?- ja
har du en lillasyster?- ne
har du en storebror?- ne
har du en lillebror?- ne
har du en tvilling?- ne
är du mittenbarn, minsta barnet, eller äldsta?- minsta

annat-

vad ska du göra imorgon?- bara vara hemma
vad har du på dig just nu?- trosor å tröja
har du kul just nu?- nej
vad ska du göra nu?- sova typ



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: