beautiful

2011-08-07 / 16:43:20 / Louise Jacobsson
Har du pojkvän/flickvän?
- nej
Har du haft pojkvän/flickvän 2011? - nope
Har du hånglat med någon 2011? - ja det har jag ju trots allt
Har du kramat någon 2011? - ja det har jag
Har du hatat någon 2011? - haha
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2011? - ja
Är du kär nu? - nej det är jag inte
I vem? - ingen
Äger du en mascara? - absolut
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - nej
Är du en fjortis? - det kan jag inte påstå
Är du emo? - inte det heller
Är du brat? - men neeeeej
Gillar du vältränade killar? - säg någon som inte gör
Gillar du tjocka/överviktiga killar? - kan väl inte säga att jag blir särskilt attraherad av dom
Är du bisexuell? - nej, hetero var det här!
Har du över 10 bhar? - nä tror inte det
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - ja det har jag
Kan du köra skoter? - vattenskoter! 
Är du brunett? - ja
Är du blond? - nej
Har du haft svart hår/har du just nu? - har haft, typ


HELT SERIÖST
Vad har du på dig för underkläder - lila trosor, ingen bh
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - typ 22?


SENASTE
Vem fick du sms av senast? - oscar
Vem skickade du sms till senast? - oscar
Vem ringde dig senast? - mamma
Vem hånglade du med senast ? - oscar
Vem pussade du senast? - oscar
Vem kramade du senast? - caroline
Vad drack du senast? - vatten
Vem var ditt senaste KK? - adrig haft någon kk
Är du allergisk mot någoting? - pollen katter hästar
Är du sexmonster?- öhm haha ? 
Pinsamma frågor för dig nu? - ne

- Höger eller vänsterhänt: Höger
- Stjärntecken: kräfta
- Rädsla: mörker, spindlar
- Din första tanke när du vaknade imorse: har ingen aning
- När somnade du: halv tre typ
- Pepsi eller Coca Cola: coca cola
- McDonalds, Max eller Frasse: max
- Singel- eller dubbeldejt: singel
- Adidas eller Nike: spelar ingen roll
- Choklad eller vanilj: choklad när det gäller godis, vanilj när det gäller glass!
- Svär du: det händer
- Sjunger du: det händer
- Duschar du varje dag: varje eller varannan
- Tror du att du någonsin varit kär: jag har älskat en person i alla fall
- Gillar du skolan: nja. ibland
- Tror du på dej själv: jorå



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: