did you just smell my hair?

2011-08-08 / 13:16:12 / Louise Jacobsson
Kom precis hem från ett par timmars jobb, duktig som jag är tappade jag hela jävla mosgrejsimojsen rakt i soptunnan, blötte ner hela golvet och lyckades spilla ut massa morot. Jag är så duktig! Nu sitter jag bara och glor på TV, det är Ellen DeGeneres show, sådär lagom underhållande! Senare ska jag träffa Caroline ett tag, mycket behövligt har ju inte träffat henne på ett helt dygn, hemskt :(
Aja nu ska jag fortsätta glo på TV och äta digestive! HARE BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: