du får mig att må bra

2011-08-23 / 22:16:30 / Louise Jacobsson
Haft en härlig dag idag, skolan har gått som på räls, det enda tråkiga var att jag hade italienska när mina lunchisar inte hade det. Hur som helst slutade jag runt 12 och tog mig mot bussen till Norrtälje, träffade Beckis vid fem typ och irrade runt ett tag med henne. Runt sju stack jag däremot och träffade en viss person, drog hem till honom och glodde på tv, The big bang theory. Var helt jävla störd i huvudet typ, skrattade åt allt och ja, var allmänt konstig. But that's me,  när jag är trött. Hur som helst lämnade jag honom vid halv tio då jag blev hämtad av Nea. 
Imorgon slutar jag halv tolv, hur skönt är inte det liksom? Sen ska jag träffa Beckis under dagen, måste fixa engelska brevet också och efter det ska jag tillbaka till där jag avslutade kvällen ikväll. Ah, ha de bra allihopa. Puss



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: