flickan utan känslor

2011-08-09 / 17:33:51 / Louise Jacobsson
Fyfan vilken jävla dag alltså. Jobbat i 6 timmar, SEX TIMMAR?!?! Förstår ni hur sliten jag är eller? Min rygg gör så jävla ont, men antar att det blir så när man först fixar mat och sen ska städa 3 förskolor. Fan alltså, tur att det snart är slut och helt underbart att man får pengar för det. Hur som helst så vet jag inte vad jag ska göra idag, ska försöka få Caroline in till Norrtälje men får väl se hur det går. Har en del att berätta för den saken även fast vi träffades senast igår kväll. Hehehehe. Nejfan, nu ska jag gå och vara allmänt bäst eller något. TJARÅ



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: