hejhej hemskt mycket hej

2011-08-16 / 21:45:19 / Louise Jacobsson
Ska snart gå och sussa, börjar tidigare imorgon, vid halv nio. Så måste upp lite tidigare också dårå, ska vara i Hagaparken hela dagen. Eller ja till ett. Sen vet jag inte vad jag hittar på, får väl se helt enkelt! Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Slänger ju alltid in något random onödigt inlägg när jag inte har något bättre för mig. Borde ju då egentligen sova, men det går inte att somna när klockan är typ vadå, tio? Nej jag lär sitta här ett tag till.. Även fast det inte är särskilt smart.. Men har aldrig påstått att jag är smart heller, satt ;)



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: