ibland ska man ha tur också

2011-08-29 / 10:23:09 / Louise Jacobsson
Klockan ringde klockan sex imorse, gick upp som ett vandrande spöke och bestämde mig för att lägga mig i sängen igen för att vila lite, somnade och vaknade igen vid nio. Fick panik men sen visade det sig att vi inte ens hade någon idrott idag, så jag börjar halv ett. Vilket jävla flyt alltså! Så ska ta bussen 11 istället för att ta bussen halv åtta, ganska värt. Får dessutom sällskap med Martin på bussen, så det är ju mys! Nu ska jag packa ihop mig lite så hörs vi ikväll! POK



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: