It's just like deja vu. Me standin’ here with you

2011-08-07 / 14:33:04 / Louise Jacobsson

Caroline lämnade mig för typ en kvart sen, haft en riktigt bra helg med henne, som jag alltid har. Tänker inte berätta vad vi gjort, för jag gillar att vara hemlighetsfull men det har vart en bra helg helt enkelt. Idag är det dock söndag, inte roligt.. Är ensam hemma just nu eftersom systra mi är i Kos och mamma och pappa åker runt lite överallt. Men det är rätt skönt det med, ska sätta mig framför tvn ett tag nu.. TTYL




......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: