jag är en hemsk person, when it comes to this

2011-08-07 / 19:12:01 / Louise Jacobsson
Det har äntligen slutat regna, hur skönt är inte det liksom? Ska snart käka också, eller om typ en kvart. Efter maten ska jag klä på mig något vettigt och sen träffa Oscar och Abbe. Vad vi ska göra har jag ingen aning om men vi hittar väl på någonting. Saknar redan min bästaste bästa vän Caroline, så det suger ju. Men annars är livet helt okej liksom, på rätt spår i alla fall! Även fast jag måste vara den största idioten på jorden, eller mest hemska kanske. Dåligt samvete var det här ja! Aja whatever, man kommer ingenstans i livet utan att ha krossat några hjärtan, antar jag.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: