kan esma, kan jag!!!!! HEHEHE

2011-08-17 / 21:21:01 / Louise Jacobsson

Är du i ett förhållande? Nej, så singel man kan bli!

Har du kysst någon idag? Inte det heller

Är du romantisk? Hahhahaha, lika romantisk som en bajskorv

Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Säger som Esma, trogen ska han fan va.

Vad är viktigt i ett förhållande? Att man är ärlig

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja

Har du lekt med någons känslor? Det har jag
Hur många har du varit ihop med? Inget seriöst

Hur länge höll ditt längsta förhållande? LoL

Hur länge var ditt kortaste? LoL

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Singel som faaan

Är du en bra pojk/flickvän? Inte en jävla aning

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Oj, öh.. Johan typ?

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Typ 28-29?

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Aldrig

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Haha, aldrig haft något förhållande direkt.. Men aa

Hatar du ditt ex? Nej verkligen inte!

Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? Bilder typ? och en tröja

När du vill ha någon, vad gör du? Inte vet jag, var länge sen jag ville ha någon på riktigt om man säger så

Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Min pappa såklart

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Nej jag vet faktiskt inte.

Vill du ha barn? Tror det, men först ska jag leva liivet!

Blir du lätt kär? Blir lätt intresserad, men inte kär

Vad är det mest avtändande du vet? Håller med Esmis, desperata killar.

Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Klart att det är ett plus, men inte avgörande

Har du fått ditt hjärta krossat? Yes, men nu är det jag som är hjärtekrossare ;)

Har du en “utseendetyp” hos killar? Nej

Vad tycker du om att ligga på första dejten? Ligger jag med någon på "första dejten" är jag endast ute efter ett ligg.

Vad tycker du om one night stands? Bra. Men bara det inte blir för ofta liksom, är man sugen så kör fan.

Är kärlek allt i livet? Nej




......Kommentarer


esma

hihihih sötis då! Vi ses idag!! <3333

2011-08-20 @ 13:36:16
URL: http://esus.blogg.se/






Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: