livet är rätt underbart ändå

2011-08-14 / 22:43:36 / Louise Jacobsson
Gigantisk bild var det här! Ett par av jeansen jag köpte i lördags. De andra två lär ni väl få se inom en snar framtid eller något sånt. Ska snart testa lite kläder för att ha lite koll på vad jag ska ha på mig imorgon. Sen blir det att dra slaggen för min del. Hoppas på att veckan går fort hur som helst, ska träffa Caroline i helgen hos henne i Uppsala! Hur härligt är inte det?! Åh vad jag älskar att åren här iprincip är slut nu, har en bra känsla i magen om att Stockholm och Uppsala kommer bli mina nya hem, kärlek på det!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: