love you

2011-08-18 / 21:51:25 / Louise Jacobsson
Tröjan är från H&M och jeansen från Crocker. Alltså det jag hade på mig idag för dom som är helt pantade. Träffade i alla fall Jennifer vid halv ett och mötte upp Nathalie lite senare, lunchade på smörgåsboden, riktigt bra mackor! Sen var det historia och efter det engelska. Sen slutade vi! Träffade Beckis ett tag nu på kvällen och sen har jag duschat också. Grymt!
Saknar min fina bebis Martin också, fast jag typ träffa honom igår(?)
men muppen har inga pengar på mobilen.. :(
hur som helst ville bara säga att han är hur bra som helst,
min sötis! Älskar dig



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: