make me stay

2011-08-27 / 16:06:25 / Louise Jacobsson
Sitter här i mitt rum med Beckis och Caroline, mysigt! Mitt huvud är lika tungt som ett bowlingklot men det är soft, bara att köra på ikväll igen! Hur härligt som helst. Om typ en halvtimme ska vi sticka iväg och handla mat, sen ska vi käka gottis mat och efter det fixa i ordning oss och börja föra lite. Kanske ska iväg till en vän i Vigelsjö ikväll, kanske. Annars hittar vi nog på något annat skoj. Hur som helst var gårdagen brabrabra, började hemma hos mig med fina vänner och slutade kvällen sussandes i min säng bredvid Beckiboo! Ha en underbar lördag, för det ska jag ha!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: