not okey

2011-08-02 / 00:49:53 / Louise Jacobsson
Vilken jävla dag. Ingenting har känts helt okej och ingenting har fungerat som det borde. Jobbade fram till halv tre typ, sen drog jag och träna först på gymmet 1 timme sen med pappa 1 timme och 20 minuter. Sen efter det blev allt bara kaos. Bröt ihop rakt framför mamma och pappa, kunde inte stoppa de. Gick in på mitt rum och la mig i sängen (hatade livet för ett ögonbick) papi kom in, pratade med mig och sen har det vart sisådär hela kvällen. Jag vill härifrån, nu.. Äckliga bajshåla.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: