put a smile on that face

2011-08-14 / 15:53:33 / Louise Jacobsson
Trots att jag förmodligen bara kommer sitta hemma hela dagen idag och deppa över att mitt sommarlov är slut så har jag ändå gjort mig till och tagit en dagens klädsel bild. Tröjan kommer från H&M och jeansen från BikBok. Har fått en ny piercing av min syster också köpt på Kos. Hur som helst så är det sådär mina kläder ser ut idag. Ansiktet ska vi inte ens prata om, har nog aldrig sett mer sliten ut i hela mitt liv. Illa? Som fan.
Sitter för övrig och har jävligt ont i mitt knä (slog i det i en hylla igår) och sen så sitter jag och saknar Caroline. Som precis skrev till mig.. TJOHOO! Aja tjarå.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: