regular everyday normal mother fucker

2011-08-11 / 00:01:12 / Louise Jacobsson
Haha det är helt sjukt hur mycket bilder jag faktiskt tar på mig själv varje dag, och hur otroligt få jag visar för er. Kalla mig självgod eller vad fan som helst men man kan nästan tro att kameran är min bästa vän (även fast Caroline kanske betyder liiiite mer, men bara lite..) en vanlig dag då jag har fixat mig tar jag väl en sådär minst 20 bilder.. Lägger upp kanske 2-4? Haha. Pinsam brud var det här!
Förstår ni varför jag målar ögonbrynen? Förstår inte hur man kan vara så jävla mörkhårig och ha typ nada ögonbryn.. Vänster ögonbryn är alltså målat för dom som är helt dumma i huvudet.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: